03.07.13

London's waiting for US!

     16.7. odlétám s přítelem  (a částí naší třídy) do Londýna. Tam budeme čtyři dny a pak do 25. zůstáváme na jihu v oblasti Southsea. Strašně se těšíme! Ze všeho nejvíc asi na nákupy, znáte to.. rozhodovali jsme se, jestli si koupit London Pass na jeden den, ale nakonec nepůjdeme dovnitř žádných památek, moc mě to neláká, stačí mi vidět kulturu zvenku, taky tím že zajdeme do nějakého pubu.. Takhle to tam poznáme nejlépe :)
nový pas, Londýn do kapsy od starostlivé babči, obálka na úspory, peněženka na libry :)
     Co si chci koupit už mám relativně vymyšlené, napsala jsem si wishlist, který postupně asi dva měsíce doplňuju..máme ale jeden kufr pro dva kvůli poplatkům a musí mít 15kg - asi to pošlu poštou domů :D


     Hotel máme zabookovaný už pěkně dlouho na booking.com ve čtvrti Victoria :)


     Taky uvažuju o ombré než odletím - světle hnědou, nechci nějakou přehnanou blond a snad budu mít pěkný přechod, kolik už jsem viděla holek, co to měly úděsné.. :/


     Našla jsem si brigádu v Mekáči /ano, já, která jím zdravě../, zpočátku to bylo strašné, ale už si začínám pomalu zvykat, snad si něco vydělám ještě do Londýna! :) První den jsem si udělala oběd, ale neměla jsem ho čas sníst, tak jsem to vzdala a řeším to pečivem a ovocem..

máslový kuskus s brokolicí
     Dneska jsem zavzpomínala na dětské časy a uvařila si krupičku tak, jak mi ji dělala mamka - akorát bez cukru :D



     A až se zase dostanu k blogu, prozradím vám recept na tyhle skvělé tvarohové knedlíky /stejně je všichni znáte,že?/


Přeju pěkné léto všem! 

3 komentáře:

  1. tak to ti prajem určite si to užiješ a veeľa foť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teta si u tebe kupovala zmrzlinu :)). Vypadáš moc mile a sympaticky ;). Londýn závidím, užij si ho!

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím :) tak si to tam užij :) Taky jsem o ombré přemýšlela, ale asi to odložím až na neurčito, nechci si zničit ještě víc vlasy.

    OdpovědětVymazat