10.10.13

Škola stranou aneb jak nemám čas na učení.

     Zdravím po dalších sto letech nečinnosti. Jak to jen říct? Nemám čas! Teda vlastně mám, ale na sto miliónů dalších věcí, které dělám místo učení.
     Nejsem schopná si najít odpoledne na naučení okruhů do angličtiny ani na vypočítání seminárek do matiky a zatím z toho nijak nešílím. Možná proto, že se nechávám skvěle odreagovat těmi ostatními aktivitami. Jakými? o_O
 
nový protein, trošku toxický..

     Nejraději trávím čas se sborem, jezdíme shruba každý měsíc na nějakou akci, ať je to koncert v Praze, který proběhl minulý víkend, nebo soutěž v Opavě v listopadu, nebo let na mezinárodní festival do Indie koncem prosince. Kdo nezpíval, nepochopí, já to miluju!


Carmina Burana v Betlémské kapli <3 s Besharmonií

     Na fitko si najdu čas taky kdykoliv, už jsou vidět první výsledky, pravou ruku mam jako Rambo, druhá už ji dohání :D Ale o tom jindy:)
     Taky jsem začala dost šíleně nakupovat, výsledky? :

sukně HM, parka VeroModa, botky HM, silonky CaA

     Nějaký další random:

Praha!

Borůvkovo čokoládový cheesecake, brzy recept!

here, kitty kitty <3

     Plnohodnotný článek čekejte za pár dní, děkuju, že čtete /nebo snad zase budete/ <3

1 komentář:

  1. Wow, Indie? Tomu říkám exotika. :))
    Sborové zpěvy se mi vždycky hrozně líbily. Vím, že samochvála smrdí, ale zpívání mi vždycky šlo. Škoda, že jsem se k nějakému sboru nepřidala. :))
    Na článek se těším!
    PS: Ty aktivity, kterým se člověk věnuje raději než učení, moc dobře znám. :D

    OdpovědětVymazat