10.07.13

LONDON wishlist + surprise

     Už se vážně nemůžu dočkat! Přesně za týden už se budu procházet po Oxford street a slintat :D Zatím bohužel jen slintám, tak jsem se rozhodla přiblížit vám, co si odtamtud hodlám přivézt.
     Všechno ze seznamu stejně neseženu, snad alespoň něco, taky nemam tolik peněz, kolik bych si představovala.. to ale nemá nikdy nikdo, ne? :D K wishlistu:


Shopper bag: určitě černou, velkou, prostornou! Zlaté detaily by mi vůbec nevadily..
Ankle strap heels: chtěla bych nějaké nositelné, ať v nich nemusím chodit jen nakoupit, jako ve všech ostatních, co mám doma :D béžové nebo bílé, celé černé bych nerada..
Sandálky: jaké se naskytnou.. nejlépe černé s nějakými pěknými detaily
Šortky: džínové, nejlépe modré, do pasu.. nic zvláštního
Šaty: mám jen dvoje... takže ty jsou největší nutnost!
Maxišaty: neskutečně se mi to líbí, snad seženu nějaké podobné, nejlépe zase v černé barvě :)

     Chtěla jsem si koupit sportovní podprsenku, ještě o ní popřemýšlím, ale poslední dobou jsem na to cvičení začala kašlat, fakt nemám čas kvůli práci a když mám čas, tak odpočívám nebo jím.. :/ bohužel..

takhle se s přítelem cpeme!

zdravá tortilka do práce

a na oběd před prací

takhle jsme u nás líní..!
     Většina z vás mých skvělých čtenářů ví, že jsem byla v semifinále Elite Model Look.. Před pár dny mi zazvonil telefon, ozvala se Eva z Elite a povídá, jestli přijedu na focení a rozhovor asi ohledně toho semifinále a castingu.. povidám, že nemám peníze, tak mi dokonce i proplácí cestu.. A já už se začla cpát, achjo :D Takové překvapení jsem ani ve snu nečekala, kdoví, co se tam bude dít.. Určitě vám dám vědět! :)

     Nebuďte líní jako já! Hezký den! ;D

2 komentáře:

  1. To ti úplně závidím, taky bych jela nakupovat :D A ty tašky bych taky chtěla :))

    OdpovědětVymazat
  2. ja odlietam 18.7 a ty 16.6 :D:) Taktiež anglicko ale na 4 tyždne do Torquay a tyžden londyn:)

    pekny vylet:)

    OdpovědětVymazat