15.04.13

Sunny sunday

     Včera jsem byla na castingu Elite Model Look v Ově. Nic jsem od toho nečekala, jak jsem psala ve čtvrtek, ale vypadá to dost dobře, pamatovali si mě, pujčili mi oblečení a boty a zase si mě nafotili a vyptávali se na milion věcí, takže do Prahy jedu na 97% :)

no makeup freak /ne že by to byl nějaký rozdíl../
    
strašně jsem to načmárala, šla jsem čtvrtá :D

     Při té příležitosti jsme se s láskou prošli po Karolině, stavili jsme se v pár obchodech /nechápu, že jsem si nakonec nic nekoupila/ a v M&S, dostali jsme žízeň - tahle limonáda, to je síla, víc zázvoru snad nemáme ani doma v čaji!

diet - kdo by to řekl..
     Když už ne oblečení, tak aspoň pořádnou zmrzku z Frutissima - jogurt a exclusive nugát - předražená pochoutka..


     Dárečky z castingu Elite - tenhle kondicionér jsem chtěla vyzkoušet a malá micelárka je jejich klasika:)


     Mějte se krásně a držte palce, ať mám do konce června pořádné míry konečně! :D

7 komentářů:

  1. tak to je skvělý. pak napiš jak to dopadlo. budu doufat v to, aby tě vzali. :))

    OdpovědětVymazat
  2. V Ostravě zatím vybrali jen 2,už víš,jestli jsi mezi nima? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odkud to máš?:) /uplné rozhodnutí posílají někdy až za měsíc/

      Vymazat
  3. Bavím se s Adélou (vítězkou loňského),ale prý možná ještě bude víc vybírat agentura. :)

    OdpovědětVymazat