13.04.13

Bioderma Atoderm review

     Tenhle obří gel jsem dostala na Vánoce. Byla jsem fakt docela překvapená, vůbec jsem to nečekala a už vůbec ne litr!
     Gel se dá použít na celé tělo i obličej a není parfemovaný, což mi docela vyhovuje, ještě aby Bioderma voněla po nějakých jahodách.. Je určený pro suchou pokožku, já ji mám zřejmě ale až moc suchou, nedá se říct, že by mi to dvakrát pomáhalo, ale taky to bude tím, že se sprchuju dost teplou vodou, ale já nemůžu za to, že v koupelně mrznu! :D


     Fakt skvěle pění, obličej umyje dokonale a pleť je pak hladká, stejně tak i zbytek těla, kdybych se namazala nějakým mlékem, tak je účinek určitě lepší, ale na to jsem fakt až moc líná. To balení mě taky baví, má pumpičkový dávkovač, na celé tělo mi stačí tak 3-4 pumpičky. Nemá žádnou vůni, je to taková klasická biodermachemická vůně, ale vůbec mi to nevadí, nijak to nesmrdí. Od prosince tam mám pořád dost gelu, je tam asi tak po ten nápis Bioderma, docela pomalu se vypotřebovává../kdo by to byl řekl, litr:D/

 
     Co o něm písou na bioderma.cz?

Bioderma Atoderm moussant obsahuje čisticí aktivní složky, které potlačují rozmnožování mikroorganismů, tzn. dráždivých částic, které zhoršují suchost pokožky.
  • Obnovuje celistvost kožní bariéry.
  • Obsahuje palmový olej, který pokožku zvláčňuje.
  • Používá se na tvář i tělo, pro dospělé, děti i kojence.
  • Bez parfému a dráždivých látek.
Výživný čisticí základ s fyziologickým pH, neobsahující mýdla, konzervační látky a parfém, nenarušuje celistvost pokožky a je zárukou optimální tolerance.

Tomuto výrobku dávám 4 hvězdy, určitě by se našel lepší a vyživující sprcháč. Přesto mě docela nadchl.

Žádné komentáře:

Okomentovat