06.02.13

Spring wishlist

Tenhle wishlist hodlám zpacifikovat v nejbližších.. měsících, dříve to nezvládnu. Ach ty prachy, jsou a najednou nejsou.


1. Deštník! - pěkný? není možná, doma žádný nemám, jsem odsouzena k moknutí a občas se odhodlám přetáhnout přes sebe i kapuci, stejně se mi na tom obličeji někdy ani nemá co rozmazat. Chci pěkný deštník, žádný jiný!
2. Kožená peněženka - není uplně top, peněženku mám a docela si i vystačím, ale dostatečně mi nevyhovuje.
3. Zlatý lak na nehty - než najdu svůj vysněný (čti pořádně pigmentovaný a ne jen se třpytkama), tak už se mi ani líbit nebude.
4. Běžecké boty - přesně tyhle, jiné neberu, sportisimo 899Kč, neber to!
5. Černé lity - ty chci už dva roky a pořád mi na ně nějak nezbylo, tatínku slyšíš mě?!

Oblečení je teď pro mě až na druhém místě, ale určitě se taky po něčem podívám, to se nebojím, že bych měla prázdnou skříň! Snad až budu mít ty boty, začnu konečně pořádně běhat. Už aby bylo teplo, že? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat