06.02.13

Hi, people!

Hlásím "velký" návrat. Mám připravených pár článků, co mě takhle napadly ve vaně, stihla jsem si je všechny napsat! Mám pocit, že jsem neblogovala snad roky, snad se do toho zase dostanu a nebudu zapomínat, že nějaký blog vůbec mám.
Je konečně po vysvědčení, písemek je pořád stejné kvantum, kdo by to byl čekal.. Ale tenhle rok začíná alespoň trošku nadějně, nezbývá nic, než makat a držet si palce.
Konečně jsem si uvědomila, že je na čase se sebou něco dělat, cvičím a papám relativně normálně, cvičení zvládám už dva týdny, což je u mě dost enormní úspěch, Elis, jen tak dál. Třeba mi v té výdrži pomůže i blog, když si budu připadat trapně, že na těch fotkách nejsem nijak hubenější, snad mě někteří jedinci budou i podporovat.
Toť krátký proslov na začátek.. jinak těšte se na review obřího balení Biodermy, které mi bylo podarováno Ježíškem, pár nových fotek a tak dále..:)

↑ fotka do soutěže acupofstyle s Lancome ↑
tílko-NY, sukně-?,prstýnek-C&A

Žádné komentáře:

Okomentovat