13.08.13

Dokořán + TIPY na filmy!

     Konečně mám volný den. Au, bolí mě hlava. Ve čtvrtek začal místní třídenní festival Dokořán v Karviné a v neděli a včera jsem byla v práci. Snad ten deficit ještě do konce života dospím :D

     Mám tady pro vás na ukázku pár fotek, opravdu jen pár, moc jsme nefotili :D. Je to takový mírumilovný fesťáček, kam se slezou lidé z okolních měst a hrají tu místní kapely a sem tam i něco většího. Letos překvapili Airfare a Paulie Garand.

Airfare - zpěvák měl nejhezčí kytaru!


naše.."banda" :D


s Ladunkou!
      Dost o fesťáku. Včera jsme byli s přítelem po sto letech v kině (my radši divadla^^) na World war Z. Film byl úžasný, fakt super zážitek, pár lekaček se dostavilo.. vlastně víc než pár. Je to film o zombících, Brad Pitt zjistí, jak na tajemný virus, konec je docela překvapivý.  Za mě čtyři a půl hvězdy :D
ČSFD

     Možná více, než tenhle film mě zaujaly trailery na filmy, které budou v kině. První se jmenuje Očista (The Purge, v kinech od 15.8.). Ve světě vládne více méně mír, není vysoké procento krádeží ani vražd. Není to samo sebou, v den očisty se totiž vypnou všechny bezpečnostní systémy a vše je dovoleno. Horor/thriller od tvůrců Paranormal Activity a Sinister, to mluví za vše.
ČSFD
      Druhým filmem je Elysium, který se objeví v kinech až 29.8.. Na Elysiu žijí bohatí lidé, mají se tam dobře, na Zemi však vládne chudoba a chtíč dostat se na Elysium. Tam vymyslí nebezpečnou operaci k vyrovnání obou světů.
ČSFD

     Tak co? Zaujaly vás filmy? Viděli jste World War Z?

1 komentář:

  1. Taky jsem koukala na triler k Očistě, zaujalo mě to. :) World War Z jsem nevidela :)

    OdpovědětVymazat