13.06.13

Domácí celozrnné tortilly!

     Rozhodla jsem se přidat vám sem recept na superdobré celozrnné tortillky, hodně z vás si je kupuje v obchodě, ale já teda na žádné celozrnné nenarazila, tak jsem si upekla svoje!


     Recept na 2 TORTILLY:
50g celozrnné mouky
lžíce olivového oleje
sůl
voda

     Smíchejte mouku s olejem a vodou, postupně přilévejte vodu, aby vám vzniklo hladké husté těsto - jako na chléb. Vyválejte placky - co nejtenčí, vážně, udělala jsem trošku tlusčí a lámaly se.. Dejte na plech a pečte na 180°C několik minut - vytáhněte, až se začnou dělat bublinky - možná proto se mi taky lámaly, nechala jsem je tam déle.. Šikulka.
     Naplňte jakoukoliv skvělou směsí, kterou si vymyslíte, moje směsi: špenát,sůl,pepř, druhá: rajčata,paprika,natrhaný eidam /improvizace:D/,oregano<3 - klidně si udělejte nějakou mexickou s kukuřicí nebo masovou nebo cokoliv, co vám bude chutnat:)


     Přeju dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat