17.05.13

1 year older again.

     Dnes mám 18! Konečně je to legální a dosvědčitelné. Nic moc se nezměnilo, komu bylo 18 nebo aspoň 15 to určitě zná.. Večer mám oslavu, musím se připravit:) Před pár dny jsem si udělala radost, byla jsem s kamarádem v Ostravě a koupila si pár skvělých věcí.

tílko byla láska na první pohled - H&M

     Včera jsem byla u přítele, překvapil mě skvělými malými dárečky, ostatní si koupíme v Londýně, kam jedeme v létě.

quinoové vločky a hrneček od něj, já si koupila tofu, co prý je neuvěřitelně hnusné a bílý Shou Mei, který jsem plánovala už dlouho
     Dneska bude party hard, slavím v klubu, kde hrají dneska tři kapely, takže to bude určitě super akce! :)

hrneček dostal příliš málo pozornosti, so again!
    Zítra weekend foodspiration, jestli ovšem vstanu! :) See you:)

1 komentář: