30.07.12

Wishlist no. 1

Tak vás tady vítám. Tenhle blog bude taková směska fashion a food blogu, těšte se na skvělé jídlo, ale i outfity. :)

Teď už k tomu wishlistu.
1. Černé wedges; jsou z boohoo.com, objednávat budu snad v září. :D
2. Lity; samozřejmě fake, z VJ-style, ty chci už dlouho, ale zase se k nim nedokopu.
3. Kruhové šály/šátky; těch není nikdy dost.
4. Černý kožený opasek; nechápu, jak to bez něho můžu vydržet.
5. Křivák; snad najdu nějaký padnoucí.
6. Džínová košile; taky nějak nemůžu sehnat pořádnou.

Mějte se:)

5 komentářů:

  1. Lity bych taky brala :) ale bohužel na originály asi nikdy nenašetřím :)a džínová košile by se mi taky hodila, mám pouze jednu, která trochu tak vypadá, ale není džínová :) tu svou mam ze sekáče :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lityy♥ :) Jen na tom umět chodit. Prý jsou ale pohodlné. Moc tomu nevěřím. Tu džínovou košili mám ve wishlistu taky:)) . Hezké jsou na romwe.com v blízké době si asi nějakou obědnám :)
    + pro zajímavost můj wishlist:) http://agaandaga.blogspot.cz/2012/07/wishlist_22.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tomu i věřila :D ta platforma je dost vysoká a ten podpatek není úplně jeden z nejvyšších, takže by měly mít nižší sklon nohy.. no kdoví, že :D

      Vymazat
  3. kruhovou šálu sháním už dlouho, snad brzy na ní budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat