02.08.13

O nakupování v Anglii + New in!

     Vsadím se, že se mezi váma najde pár jedinců, co milují nakupování stejně jako já. Proto jsem se rozhodla napsat tenhle článek o tom, jak se mi v Anglii nakupovalo, ať už v Londýně na Oxford street nebo na jihu v Portsmouth.
   

     Když jsem byla poprvé na Oxford street (první den, ušlapaná a unavená), tak jsem strašně nadávala! Hromada lidí a HMko teda vážně nic moc.. Když jsem tam šla třetí den, který jsme měli celý vyhrazený na nakupování, hned se mi nakupovalo jinak. Měla jsem tam jít ještě dříve, opůl 11 to ale taky šlo. Vymotala jsem se odtamtud až kolem páté hodiny večer, užila jsem si to.
     Prošla jsem všechny obchody, co jsem chtěla, jedno HMko opravdu nebylo to, co bych čekala, ale našla jsem ještě další dvě, takže žádný problém. Obří Primark byl fakt super, New Look, Next, Vero Moda, River Island a další, všude hromada slev, polovina července, co byste čekali! :) Na Oxford st. je taky malá restaurace - libanonská - kousek od Primarku - kde mají nejdokonalejší fish and chips na světě, přísahám!
     Musím ale říct, že na jihu se mi nakupovalo mnohokrát lépe. Pro ty, co mají namířeno do Portsmouth (je tam vážně krásně, určitě tam někdy zajeďte!) mám tipy na obchodní centra - první je Gunwharf Quays - jsou tam všeobecně dražší značky, ale je tam pár outletů a neskutečně úžasný Next! Další je Cascades shopping centre a Commercial road. Odtamtud mám nejvíce věcí :)

vysněné džíny do pasu a tílko s nejlepším střihem - New Look, Primark

šátek s ptáčkama New Look, průsvitná košile z Primarku a konečně - maxišaty z Nextu!

přísahám - nejdokonalejší šaty na celém světě! - New Look

Vero Moda a jejich akce Buy one Get one na všechny slevy!

     Asi jsem na něco zapoměla, ale tohle jsou ty hlavní věci, ze kterých mám nekonečnou radost! Nakupovali jste někdy v Anglii? Jak jste nakoupili? :)


4 komentáře:

  1. V Anglii jsem nakupovala a nejvíc mě uchvátilo Sainsbury's, Poundland a Primark.. ten jsme prolezly všude, kde jsme mohly :D V Coventry, Birminghamu i Londýně, ale v Londýně nic moc, líp se nakupovalo v těch menších městech :)

    OdpovědětVymazat
  2. v anglii se nakupuje božsky :) a v primarku nejlíp! ty kalhoty do pasu jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat