17.06.13

Elite JÍDELNÍČEK no.2 - neděle

     Než se dostaneme k další várce skvělého jídla, chtěla bych vám moc moc poděkovat za skvělou návštěvnost! Za poslední dobu se dvojnásobně zvedla, už mám 48 pravidelných čtenářů! Moc děkuju, že komentujete a že se vám tu aspoň trošku líbí! :)

     Teď už k jídelníčku - docela mě to začalo bavit, každý den vymýšlím nová jídla a nejím nic mimo to, takže spokojenost! :D

Sn: -Ciniminies s horkým mlékem <3
Sv: -houska s lučinou, okurkou a řeřichou
Ob: - lečo s topinkou, domácí meruňkový kompot
Sv: -topinka s rajčátky a sýrem
Ve: -zelenožlutý salát: ledový salát, okurka, řeřicha, pažitka, kari koření, pepř, sůl - mňam!







     Taky jsem se dnes dala na pečení - slavíme s přítelem zítra jeho osmnáctiny, tak jsem se rozhodla mu upéct zase něco pořádného! Hádejte co to bude?

- správně, je to něco s čokoládou a chilli ;D

Mějte se a komentujte! <3

3 komentáře:

  1. netuším, čo to bude :D
    lučinu mám rada a ciniminies ešte viac :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, to jsou dobrůtky! Dala bych si hlavně český chleba :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  3. Čokoláda a chilli, takový kombinace mě vždycky udivují, jak to může někomu chutnat:D Ale proti gustu...

    OdpovědětVymazat