26.02.13

my daily workout routine

     Rozhodla jsem se ukázat, na jaká videa cvičím. Minulý týden se mi nedařilo bohužel cvičit každý den, byla jsem na soustředění se sborem, /bylo to super/ pak jsem přijela, a byla jsem dva dny mrtvá.
     Teď už se snažím cvičit každý den a když mám v těláku možnost jít na kolo, když ostatní hrajou stupidní kolektivní hry, hned ji využiju! :)

  • Vždycky začínám kardiem, video jsem našla u Martinky /blondieverse/, PSY Gangnam style kardio dance workout - od blogilates, má spoustu skvělých videí, pro někoho je až moc přeslazená, ale já zbožňuju jí i tu její nekonečnou energii! Video ZDE
  • Jako další je 30DayShred od Jillian Michaels, všichni známe.
  • Teď posilování. Začínám nohama a zadkem, video opět od blogilates, ale nedávám ho celé! :D POP Pilates: Legs and thighs workout Video ZDE, ráda při cvičení ležím.. jinak mě to moc nebaví.
  • Nakonec posilování na břicho! Ke konci vysoce zabijácké video, auauau..oblíbené 8 min abs workout Video ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat