10.08.12

Zázvor, wedges a longboard.

Mamka mi včera řikala, že jestli s tím zázvorem v ledničce, který jsem si vymámila kvůli zázvorovému pití, které už pár dní nepiju, něco neudělám, že už mi ho v životě nekoupí. :D Což by bylo docela tragické, kvůli zimnímu zázvorovému čaji s medem a citrónem.. tak jsem trošku pohledala a našla jednoduchý recept na zázvorové sušenky, zrovna se pečou v troubě :)

Na wishlistu jste mohly vidět černé wedges, které se teď snažím sehnat za co nejnižší cenu na co nejschůdnějším podpatku. Kdybyste o nějakých věděli, honem hoďte odkaz! :)

No a aby to nebylo dneska tak suché, jakože lepší než včerejší nic, tak pár fotek, na kterých se snažím jezdit poprvé na longboardu.. teď už mi to jde trošku líp..

Tílko-Reserved, šortky-Gate, Conversky-votočvohoz /za 350 hé:D/



7 komentářů:

  1. Závidím ti ten longboard! vždycky jsem nějaký chtěla :D jinak ti to moc sluší !
    http://fuck-my-life-yeah.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo, taky se rozhoduju nad longboardem nebo nad koloběžkou, je to hrozně hustý ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. na longboarde som mala možnosť jazdiť, no radšej som to nechala tak, pri mojej šikovnosti by to dopadlo katastrofálne :D a ako inak, moc ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie convers si kúpila za super cenu!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo ty umíš na longboardu :-) já neumim nic, jen pořád všechny obdivuju .-D ale v pondělí mi přijede kamarád a bude mě učit na normálním skatu a na BMX tak uvidim jestli přežiju :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vlastně na něm moc neumím no.. ale lepším se :D držím palce! :D

      Vymazat